Omet Entrada
Atenció telefònica
Consulta'ns a secretaria
Preguntes freqüents
CURSOS PRISMA

Cursos de 40 hores


» JA SÓC MESTRE... I ARA QUÈ? NOU!!

» CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA: ACTIVITATS I JOCS PER A L'AULA NOU!!

» EL CONFLICTE I LES EMOCIONS. MANUAL D'INSTRUCCIONS PER AL DOCENT NOU!!

» RESOLUCIÓ DE PROBLEMES MATEMÀTICS: ESTRATÈGIES I PROCEDIMENTS A L'AULA

» L’ENNEAGRAMA COM A EINA PER MILLORAR LA PRÀCTICA EDUCATIVA: ENS CONEIXEM?, ELS CONEIXEM?

» ALTERACIONS GREUS DE LA CONDUCTA EN ENTORNS EDUCATIUS

» COACHING PER A DOCENTS

» L'ALUMNAT AMB ALTES CAPACITATS: RESPOSTA EDUCATIVA

» ADOPCIÓ I ESCOLA

» DOMINAR L'ORTOGRAFIA: EL MÈTODE VISUAL

» GESTIÓ DEL TEMPS I DOCÈNCIA

» LES INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I LA DIVERSITAT A L'AULA

» LA MEDIACIÓ ESCOLAR COM A EINA DE CONVIVÈNCIA

» L'ALUMNAT AMB LA SÍNDROME D'ASPERGER: ESTRATÈGIES D'INTERVENCIÓ

» PROGRAMACIÓ NEUROLINGÜÍSTICA EN ENTORNS EDUCATIUS

Departament d'Ensenyament de Catalunya Cursos reconeguts com a Formació Permanent del Professorat pel Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya (+info)
UdG Consulta'ns sobre el reconeixement de Crèdits de Lliure Elecció de la UdG (+info)
Fundación Tripartita Si sou un centre o entitat, consulteu-nos sobre la bonificació dels cursos mitjançant la Fundació Tripartita (+info)

creative commons


qui som |
com trobar-nos | borsa de col·laboradors

Facebook
Twitter
YouTube
LinkedIn
Google+

Trobades PrisMa
Blog d'Educat
Jornades PrisMa
Cursos d'altres entitats