No hi ha articles
Els preus inclouen l'IVA
Setembre i octubre 2012. Lewis Carroll ens va presentar una terra meravellosa, la de l’Alícia. En aquest número d’Educat, us convidem a caure amb nosaltres en el forat del temps: traslladem-nos a la nostra infantesa per fer un viatge al passat i retrobar el nostre país… continuar llegint →
Novembre i desembre 2012. Quantes vegades hem sentit criticar i ridiculitza la feina de mestre o professor? Quantes vegades hem vist i escoltat ciutadans amb la solució als “problemes educatius” del nostre sistema escolar? Quantes persones alienes a l’escola diuen als mestres… continuar llegint →
Maig i juny 2012. Inconscientment, algunes vegades, la pràctica professional ens converteix en guardes de seguretat que immobilitzen la identitat (el ser) dels infants o adolescents. El nostre llenguatge, la parla, la interpretació dels seus actes i emocions… continuar llegint →
José Antonio Fernández Bravo. Investigación didáctica e innovación educativa. Este libro encamina la intervención educativa del docente, con una metodología de aplicación práctica, a la comprensión del número de dos cifras y su extensión matemática.… continuar llegint →
José Antonio Fernández Bravo. Didáctica para la investigación y el descubrimiento a través de la manipulación. Érase una vez, que surgió la necesidad —a modo de hada— de admitir que la comprensión de los conceptos matemáticos, se emparejaba a la manipulación de materiales capaces de … continuar llegint →
Àngel Guirado i Serrat (coordinador). Les referències teòriques sobre què entenem per creativitat s'enllacen amb les bases neurobiològiques que expliquen la complexitat d'un fenomen… continuar llegint →
Moisès Esteban Guitart. Un dels temes recurrents en l'actual agenda social, educativa i política és la identitat. Com a vivència de nosaltres mateixos i d'allò que ens envolta, la identitat ens permet regular i orientar les nostres vides, així com solidaritzar-nos amb diferents grups humans.… continuar llegint →
José Antonio Fernández Bravo. Animado por el convencimiento de que no hay aprendizaje donde no haya desafío que provoque en el alumno una necesidad a su "querer conocer", el profesor Fernández Bravo presenta… continuar llegint →
José Antonio Fernández Bravo. El objetivo de este libro es que los niños se enfrenten sin miedo a la resolución de problemas matemáticos. Se presentan técnicas que ayudan a desarollar el razonamiento y se plantean… continuar llegint →
José Antonio Fernández Bravo. Se aconseja a la enseñanza de la Matemática el desarollo del razonamiento intuitivo, la manipulación de materiales y el carácter lúdico de las actividades. Actualizarse no consiste en imitar procedimientos que están de moda, sino en… continuar llegint →
José Antonio Fernández Bravo. Acción y reacción en la enseñanza-aprendizaje de la matemática. El profesor Fernández Bravo nos ofrece un libro para el aprendizaje de la Matemática a través del material NÚMEROS EN COLOR de Cuisenaire. Una exigente y atractiva guía para la utilización de las regletas con un CD-ROM en el que se presentan … continuar llegint →
José Antonio Fernández Bravo. Un método para enseñar a aprender y aprender a saber. Nace de la necesidad de entender la educación como un principio activo para el desarrollo integral de la persona. Es un libro para aprender a enseñar y enseñar a aprender. Se divide en tres partes: Escuchar para aprender; Escuchar para enseñar; y el Método CEMA. …...