Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència. Si hi continueu navegant, considerarem que n'accepteu el seu ús.
Preu reduït!

Núm. 15. Educat. Revista de Psicopedagogia

R015

Nou article

Novembre i desembre 2012.

Quantes vegades hem sentit criticar i ridiculitza la feina de mestre o professor? Quantes vegades hem vist i escoltat ciutadans amb la solució als “problemes educatius” del nostre sistema escolar? Quantes persones alienes a l’escola diuen als mestres… continuar llegint →

Més detalls

3,00 € IVA inclòs

-3,50 €

6,50 € IVA inclòs

Més informació

Sumari

» PSICOLOGIA

A l’escola amb el cos: la ràbia, la germanastra desconeguda i rebutjada de les emocions
Giuseppa Lulli

» PSICOPEDAGOGIA

Els sistemes de representació sensorial i el seu ús en l’aprenentatge (III)
Encarna Vallespí

» LOGOPÈDIA

El triangle alveolar, un punt conflictiu
Montserrat Massana

» LA FINESTRA

La relació de l’adolescent amb les persones significatives
Montserrat Castellana

» FENT HISTÒRIA...

Célestin Freinet
Equip de Redacció de PrisMa

» ENTREVISTEM...

Enriqueta Garriga
Mestra, logopeda i psicòloga

» ESCOLA

El consell d’escola
Equip de mestres de l’escola Barrufet,
curs 2011-2012

» EDUCACIÓ

Ioga i educació
Dolors Garcia

» LABORATORI

Per què aprendre col·laborant? Aprendre matemàtiques amb Sangakoo
Eulalia Alemany
Pere Monràs

» FÒRUM

Una altra educació és necessària i possible
José Manuel Andueza

» AULA

Petits grups de llenguatge i atenció a la diversitat
Matilde Molinero

» ET RECOMANEM...

Llibres i pel·lícules

El desenvolupament de les emocions. Implicacions curriculars en l’escolaritat obligatòria,
de Mireya Abarca

Ça commence aujourd’hui,
de Bertrand Tavernier

Especificacions

Editorial PrisMa Edicions Psicopedagògiques SL
Idioma Català
Dimensions 17 x 24 cm
Núm. pàgines 63