L’estudi i l’aplicació de la Programació Neurolingüística (PNL) ens permet ordenar els components del nostre pensament i organitzar la nostra experiència, amb la qual cosa podrem generar aquelles creences positives i necessàries per portar a terme les conductes adequades per aconseguir els nostres objectius.

La PNL ens fa reflexionar, entre d’altres coses, sobre com actuem les persones, sobre com prenem les decisions a partir de les creences, sobre com ens relacionem i ens comuniquem entre nosaltres, i sobre com recollim la informació de l’entorn.

Les habilitats i competències que podem desenvolupar a partir de l’estudi de la PNL i de l’aplicació de les seves tècniques encaixen bé en un món que posa cada vegada més èmfasi en la qualitat de l’educació, en l’atenció als alumnes i en la responsabilitat de la tasca d’educar.


I, relacionat amb el curs, us recomanem aquest article del blog de PrisMa Educat:

Article relacionat
La PNL i la seva incidència en el món docent
Rosa López Rodríguez



Destinataris

Docents d’Infantil, docents de Primària, docents de Secundària, psicopedagogs, psicòlegs, i altres professionals de l’àmbit educatiu.

Objectius
  • Aprendre a identificar els processos de pensament i aprenentatge propis i dels altres.
  • Identificar els diversos sistemes representatius de recollida d'informació i la seva aplicació a la docència.
  • Conèixer recursos per adequar estratègies d'aprenentatge a un alumne o grup d’alumnes segons les seves característiques i processos de pensament i aprenentatge.
  • Conèixer les principals tècniques de PNL aplicades dins l'entorn escolar.

Programa (ampliar contingut)
  • Mòdul 1. Què és la Programació Neurolingüística (PNL)?
  • Mòdul 2. Som allò que creiem que som.
  • Mòdul 3. La importància dels nostres sentits.
  • Mòdul 4. Les principals tècniques de PNL i la seva aplicació a l’aula.

Metodologia (ampliar contingut)
  • Campus virtual de PrisMa
  • Metodologia en línia centrada en el participant
  • Tutorització
  • Avaluació continuada mitjançant les activitats d'aprenentatge
  • Atenció personalitzada de consultes

Certificació

Un cop el curs hagi finalitzat i els participants hagin superat els requisits mínims de cadascun dels mòduls, obtindran el certificat acreditat pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya (consulteu aquí la normativa de certificats de formació) i/o per l’Associació PrisMa.

Professorat

Autoria

  • Rosa López Rodríguez

Tutoria

  • Verònica Trujillo Camacho
  • És psicòloga, màster en Psicologia Clínica i de la Salut, Practitioner en PNL i postgrau en Teràpia Breu i Estratègica.
    És col·laboradora de PrisMa des de l'any 2009, combinant-ho amb intervencions psicopedagògiques en edat escolar en centres privats. Cofundadora d'El Far, Escola en família, un espai d'orientació, suport i assessorament psicopedagògic al Baix Empordà.

  • Francesc Sedó Capdevila
  • Màster en Coaching i Lideratge Personal per la UB, màster Practitioner en PNL per l'Institut Gestalt, formador de formadors en educació emocional per la FEM i llicenciat en Química per la UB.
    Formador i coach, especialista en educació emocional, Programació Neurolingüística (PNL), resolució de conflictes, gestió d'equips i habilitats socioemocionals. Té 15 anys d'experiència com a professor i tutor de Secundària. Ha desenvolupat un programa de coaching educatiu adreçat als docents, als alumnes i a les famílies.
    Coautor del llibre Coaching a la pràctica. 10 històries reals d'èxit (Editorial Amat).

  • Pilar Cases Martínez
  • Llicenciada en Pedagogia per la UB, màster en PNL i màster en Ecologia Emocional. Formació en Coaching i Anàlisi Transaccional. Especialista en Coaching, PNL, Educació Emocional, habilitats socials, gestió de conflictes, treball en equip i resiliència. Té 10 anys d'experiència com a docent de formació específica adreçada a professionals de l'àmbit educatiu, social i sanitari.
    Coautora del llibre La formación a distancia: características de los espacios virtuales de autoaprendizaje (Educaweb).

Properes edicions (dates a escollir)
  • Del dia 1 d'octubre al dia 31 d'octubre de 2019 (2019-2020 / REC0520467).
  • Del dia 2 de desembre de 2019 al dia 14 de gener de 2020 (2019-2020 / REC1180467).
  • Altres edicions: dates a concretar.

Condicions
  • Durada: 40 hores.
  • Preu:
    90 euros
    • Nous alumnes.
    80 euros
    • Alumnes PrisMa (que estiguin fent o hagin fet un curs a PrisMa).
    • Carnet Jove.
  • Forma de pagament: transferència, ingrés bancari o targeta.
  • Possibilitat de pagament fraccionat (sense recàrrec).

Reconeixement
  • Curs reconegut com a activitat de formació permanent del professorat pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya d'acord amb l'Ordre ENS/248/2012 de 20 d'agost de 2012, per la qual s'estableixen els requisits i el procediment per reconèixer activitats de formació permanent adreçades al professorat no universitari (+ info).
  • Curs reconegut com a activitat de formació d’interès en serveis socials pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya (+ info).
  • Valoracions dels participants

    A continuació mostrem diferents aportacions i valoracions anònimes de les persones que han participat en aquest curs, extretes de les enquestes de satisfacció:

    ―Estic molt contenta d'haver participat en aquest tipus de formació. N’he gaudit molt, encara que al final se m'hi han ajuntat altres obligacions i he hagut de fer equilibris per arribar a tot. Però l'experiència i el que m'ha aportat paga la pena. Trobo que encara que has de dedicar temps per aprofitar-ho, el curs està molt ben portat, i per mi ha estat molt enriquidor.

    ―El curs ha estat molt interessant tant pel que fa als recursos com a l'hora de plantejar les diverses tasques. A més, el tema era molt motivador; penso que tots els docents hauríem de realitzar una formació amb aquestes característiques si volem que els alumnes creixin en una societat millor.

    ―Aquest és el primer curs que faig amb PrisMa i la veritat és que la meva valoració global és molt positiva. La consultora o tutora ha estat molt atenta, ràpida, accessible i es nota que té un bon domini del tema. Els apunts són amens i fàcils de llegir, i a més tinc clar que els conservaré per a futures consultes. Les activitats són adequades i divertides de fer. Els qüestionaris són adequats, estan ben redactats i serveixen per repassar conceptes. Molt contenta.

    ―M'ha agradat molt aquest curs i trobo molt interessant que l'oferiu en la vostra formació. Crec que l'haurien de fer tots els que estem en el món de l'educació per les eines que ofereix, fàcilment aplicables a la pràctica diària i que poden ajudar a assolir uns millors resultats en tots els nivells.

    ―M'ha encantat! A l'inici del curs havia escoltat de forma subtil “PNL”, però no sabia ben bé o em costava entendre de què es tractava. Enhorabona, perquè sento que he espremut el curs i que en qüestió d'un mes heu aconseguit que m'interessi més i segur que seguiré llegint sobre el tema i formant-me en PNL. La tutora ha estat en tot moment formant-nos, reflexionant, i tot ha estat molt positiu. A més, és el primer curs que realitzo a PrisMa, i tot i que alguns van dirigits més a docents (sóc logopeda), de ben segur que en faré alguns altres. Gràcies!

    Per a qualsevol dubte pots posar-te en contacte amb nosaltres trucant al telèfon 972 217 565 / 678 123 687 o bé enviar-nos un correu electrònic a secretaria@prisma.cat.



    Envian's un correu Envian's un correu Truca'ns Truca'ns

    Contacte

    Regala aquest curs