Aquest lloc web utilitza cookies per millorar la vostra experiència. Si hi continueu navegant, considerarem que n'accepteu el seu ús.

CONDICIONS GENERALS D'ÚS

Les presents condicions generals tenen com a objectiu regular la relació entre PrisMa Serveis Psicopedagògics SL (en endavant PrisMa) i vostè (en endavant client) relatives a totes les transaccions realitzades a través del web de la botiga virtual.

PrisMa es reserva el dret a efectuar en qualsevol moment i sense avís previ les modificacions que consideri oportunes, podent actualitzar els productes de la seva botiga on-line.

FORMES DE PAGAMENT

Per a les compres realitzades a través de la botiga on-line de PrisMa, s'utilitzarà el sistema de compra mitjançant targeta (de crèdit o de dèbit).

Per a les compres realitzades a través de la botiga física de PrisMa, el pagament es podrà fer tant amb targeta (de crèdit o de dèbit) com en efectiu.

ENVIAMENT I LLIURAMENT

PrisMa envia les comandes als seus clients a través de Correos. El lliurament s'efectuarà entre 2 i 5 dies després de la compra, depenent de la zona d'enviament. S'informarà de les despeses d'enviament abans de confirmar la comanda.

Els terminis del transportista poden veure's modificats per incidències extraordinàries o per la dificultat de lliurament de la comanda.

L'enviament serà gratuït per a comandes iguals o superiors a 50 euros amb lliurament a Espanya (península, Balears i Canàries) i a Andorra.

CANCEL·LACIONS I DEVOLUCIONS

Es disposarà d'un període de fins a dues hores des de la realització de la compra per cancel·lar una comanda. Només caldrà enviar un correu electrònic a botiga@prisma.cat amb l'assumpte «Cancel·lació comanda».

En el cas que s'hagi produït un error en el preu d'un producte sol·licitat, PrisMa ho comunicarà immediatament al client i aquest podrà acceptar les condicions o bé anul·lar la compra.

Només s'acceptaran devolucions de productes en mal estat o defectuosos. Caldrà enviar un correu electrònic a l'adreça botiga@prisma.cat amb l'assumpte «Devolució producte» i descriure'n el motiu. Un cop feta la verificació, s'enviarà un nou exemplar o, en cas que no en quedin existències, s'efectuarà el reemborsament de l'import del producte.